Vinařství, cukrárna nebo malý pivovar – v úterý 11. října 2022 vyhlásili zástupci Sdružení českých spotřebitelů v prostorách brněnského sídla krajského úřadu výsledky 21. ročníku ceny „Spokojený zákazník Jihomoravského kraje“.
Národní cenu zde v pěti oborech (Výroba a prodej potravin a nápojů, Výroba a prodej obuvi, oděvů a textilií, Stravování, pohostinství, ubytovací služby a cestovní ruch, Vzdělávání, sociální péče a zdravotnické služby a Odborné služby) získalo celkem 18 podnikatelů. Velká většina z nich se řadí do kategorie malých a rodinných firem nebo drobných živnostníků.
„V letošním ročníku uspěly hlavně malé a rodinné firmy. Je prostě vidět, že zákazníci dokážou ocenit, když někdo dělá svou práci poctivě. Doufám, že cena v této těžké době povzbudí nejen je, ale i ostatní podnikatele,“ konstatoval hejtman Jan Grolich.
„Jsme rádi, že i v tomto nelehkém období pro drobné podnikatele můžeme veřejnost upozornit na firmy v Jihomoravském kraji, které vysoké očekávání spotřebitelů naplňují, že nás Jihomoravský kraj v tomto úsilí i letos podpořil, a věřím, že si k dnes 18 oceněným firmám najdou cestu spokojení zákazníci i z celé ČR,“ uvedl za Sdružení českých spotřebitelů během slavnostního vyhlášení koordinátor celé akce Viktor Vodička.
Cenu Spokojeného zákazníka uděluje Sdružení českých spotřebitelů na základě skutečnosti, že subjekt, který toto ocenění získal, poskytuje své produkty a služby v souladu s vysokým očekáváním spotřebitele, a to nejen s přihlédnutím k jejich bezpečnosti a kvalitě, ale i s přihlédnutím k inovacím a neustále se zvyšujícím nárokům samotných spotřebitelů.
Kompletní tisková zpráva ZDE (docx)