Činnost odboru

Náplň činnosti odboru tiskových věcí a marketingu

Odbor tiskových věcí a marketingu

Samostatná působnost

  • připravuje, organizuje a zajišťuje tiskové konference členů ZJMK a KrÚ,
  • spolupracuje se všemi sdělovacími prostředky a médii a poskytuje jim aktuální informace o výsledcích jednání orgánů JMK, poskytuje veřejnosti informace o činnosti KrÚ, ZJMK a RJMK, o záměrech a schválených koncepcích orgánů JMK,
  • zabezpečuje pravidelný monitoring tisku pro potřeby orgánů JMK a vedení KrÚ,
  • zabezpečuje tištěnou prezentaci JMK,
  • zajišťuje tvorbu dokumentů pro vymezenou sekci webových stránek JMK včetně jeho grafické struktury a obsahového složení a jejich publikování na webovém portálu JMK, podílí se na fotodokumentaci oficiálních akcí JMK a akcí, kterých se JMK účastní,
  • podílí se na přípravě a provádění informačních a propagačních kampaní JMK,
  • při vzniku krizové situace zajišťuje informování veřejnosti formou přímých vstupů do vysílání médií (rozhlas, televize, …),
  • zabezpečuje informování veřejnosti o činnosti KrÚ vzhledem k přijatým opatřením a postupu řešení krizové situace nebo mimořádné události,
  • zabezpečuje poskytování tísňových informací pro veřejnost, orgány státní správy a samosprávy,
  • zveřejňuje charitativní konto KrÚ pro příjem finanční výpomoci při krizových stavech,
  • spolupodílí se na organizaci, přípravě a realizaci tuzemských a zahraničních aktivit pořádaných JMK (zejména ve spolupráci s odborem vnějších vztahů),
  • podílí se na realizaci vybraných akcí k prezentaci JMK,
  • zabezpečuje podklady pro rozhodování o souhlasu s užitím znaku a praporu JMK,
  • zpracovává a rozesílá newsletter pro obce a příspěvkové organizace JMK,
  • ve spolupráci s jednotlivými odbory KrÚ, organizacemi zřizovanými JMK a partnery JMK koordinuje aktivity JMK v oblasti marketingu
  • spolupracuje s externími dodavateli marketingové komunikace.

Kompletní náplň činnosti odboru naleznete v příloze č. 2 organizačního řádu - Náplně činností