ilustrační obrázek

Tisková konference k představení očkovací kampaně Jihomoravského kraje

18.5.2021 13:30
V úterý 18. května 2021 se v brněnském Divadle Husa na provázku uskutečnila tisková konference k představení očkovací kampaně Jihomoravského kraje.

Během konference byly představeny vizuály a oficiální slogan. Kampaň má za cíl pomoct všem váhajícím rozhodnout se jít naočkovat.

„Očkování pomáhá zastavit šíření koronaviru a pokud si přejeme vrátit k běžnému životu bez vážných mimořádných opatření, je nyní ta správná doba jít se očkovat. Každý má pro očkování trochu jinou motivaci. Někdo už si přeje navštívit svoje rodiče a prarodiče, jiný by rád na hudební či divadelní představení, další vycestovat za vysněnou dovolenou. Ale všichni se shodnou na jednom, ať už máme všichni klid od koronaviru a pandemie,“ sdělil hejtman Jihomoravského kraje Jan Grolich, který se hned po skončení úterní tiskové konference zamířil naočkovat do centra v areálu BVV.

Kampaň navazuje na oficiální celostátní kampaň „Udělejme tečku“. Pro Jihomoravský kraj ji tvoří Marketingová agentura O-range, která využívá jasných identit a značku kraje. Cílem kreativního řešení je zejména to, aby celkové vyznění bylo autentické, důvěryhodné a s nadhledem typickým pro Jihomoravský kraj. 

Kampaň bude tvořit jak její offline část (billboardy, plakáty…), tak i online kampaň (sociální sítě, internet) – ta bude spuštěna hned, jakmile Ministerstvo zdravotnictví umožní očkování pro věkovou skupinu pod 40 let, na kterou kampaň cílí.

Náklady na kampaň dosahují částky 1 milionu korun. „Velký dík patří brněnským firmám, krajským příspěvkovým organizacím a osobnostem, které poskytly své plochy nebo ji podpořily bez nároku na honorář,“ dodal hejtman Grolich.

„Krajskou regionální kampaň jsme chtěli mít uvěřitelnou pro jižní Moravu a zároveň citlivě provázanou s národní kampaní odborné iniciativy Cesta ven. Naším zájmem bylo netříštit pozornost veřejnosti a maximálně využít síly celostátního symbolu tečky. V krajské komunikaci poskytneme prostor osobnostem s největším potenciálem pro oslovení našeho regionu,” uvedl z pozice hejtmanova marketingového poradce Petr Lesenský, člen vedení Asociace Public Relations. 

Více informací k očkování a registraci do centrálního rezervačního systému najdete na stránkách: https://ockovani.jmk.cz/ .

Vizuály, video osobností a fotografie je možno postupně stahovat ZDE .
 

vizuál 01 - očkovací kampaň JMK
vizuál 02 - očkovací kampaň JMK
vizuál 03 - očkovací kampaň JMK
vizuál 04 - očkovací kampaň JMK
vizuál 05 - očkovací kampaň JMK
vizuál 06 - očkovací kampaň JMK
foto - očkovací kampaň JMK, tisková konference 02
foto - očkovací kampaň JMK, tisková konference 03
foto - očkovací kampaň JMK, tisková konference 04
foto - očkovací kampaň JMK, tisková konference 05
foto - očkovací kampaň JMK, tisková konference 06
foto - očkovací kampaň JMK, hejtnman na BVV 01 .jpg
foto - očkovací kampaň JMK, hejtnman na BVV 02 .jpg
foto - očkovací kampaň JMK, hejtnman na BVV 03 .jpg
foto - očkovací kampaň JMK, hejtnman na BVV 04 .jpg
foto - očkovací kampaň JMK, hejtnman na BVV 05 .jpg
foto - očkovací kampaň JMK, hejtnman na BVV 06.jpg